torsdag 12 juli 2012

Världens bästa Ingrid!

Fem veckor har gått sen jag lämnade Umeå för att göra praktik i Skellefteå. Tiden har rullat på och det är med blandade känslor som jag gör sista dagen (imorgon). Det ska bli sååå skönt att komma hem till vänner, familj å Fredrik men samtidigt vill jag inte lämna Rehabcentrum och allt det roliga jag haft där. ALLA som jobbar på RC har varit så trevliga och hjälpsamma redan från dag ett. Stort tack till er! Hanna AT, Mats SG, Elisabeth SG, Desirée AT ska ha ett extra tack för att ni stått ut men ALLA mina frågor! Guld värt!

Min handledare Ingrid kommer jag att sakna i massor! Hon är helt fantastisk. Om det fanns fler människor som henne skulle det inte finnas några världsproblem, det är jag övertygad om! Hon är snäll, rolig, rar och förmodligen en av de duktigaste arbetsterapeuterna (och handledarna) i världen och jag kan skatta mig lycklig om jag kan bli hälften så proffsig som henne!



Tack för allt Ingrid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar