måndag 2 juli 2012

Praktik!

Livet rullar på i skeå. Har påbörjat vecka 4 av 5 på praktiken. Är helt självgående sen förra veckan och har fått träffa väldigt spännande och trevliga patienter. Längtar tills utbildningen är färdig, fan vad kul det ska bli att få jobba själv. Det enda som (hittills) känns som svårt är att få till journalskrivandet. Eller rättare sagt hur jag kortar ner det jag vill ska stå UTAN att tappa något viktigt.

Fredde å missarna är hemma i stan och jag längtar efter dom varje dag. 1/7 hade vi varit ett par i 6 mån och det ska firas med mys nästa fredag. Massor med längt! <3

Blir utan semester i år men får iallafall några lediga dagar så då ska jag försöka få lite sol!

Nu har jag (och F på torsdag) för sista gången satt våra fötter på Mariehem. Blev av med den lite tidigare än planerat och den sparade hyran kom lagom i tiden då det är bröllopstider.

Rensad lägenhet, rensat i mitt liv och jättekär! Kan det bli bättre?

Pusses 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar